Dobrý den,
dne 9.9.2020 jsem obdržela od sekretářky sms, že má závěrečná zkouška se koná na magistrátě dne 29.9.2020 ( jedná se o poslední zkoušku před propadnutím). za dva dny jsem se přihlásila do systému autoškoly moje.autoskola , kde bylo už datum změněné na 5.10.2020, tak jsem toto nejnovější datum potvrdila ručně, tedy mou účast na zkouškách z jízd. Dne 29.9 mi volal instruktor, kde jsem že jsem měla být na zkouškách, tak jsem mu řekla, že mám termín v systému autoškoly, dne 5.10. Pan učitel mi řekl ať se spojím se sekretářkou. Obratem jsem ji volala, chrlila na mě vše možné, nepustila mě ani ke slovu, byla arogantní a ve finále mi položila telefon a vůbec situaci neřešila se mnou. Paní Slezákové jsem pouze řekla, že je tam od toho, aby tyto termíny hlídala a já že jsem se řídila nejnovější informací ze systému, kde bylo datum 5.10.2020. Prosím o info, jak postupovat dál, zda mám právo se bránit, nebo požadovat nějaké kompenzace. Poslední zkouška mi propadla a tím pádem i poslední šance na zkoušku udělat jízdu u magistrátu.
Přílohy:
Reakce
Vážená tazatelko,
pokud jste věděla, že Vám končí lhůta na opakované zkoušky, neměla jste nic potvrzovat a v krajním případě jste se měla vypravit osobně do sekretariátu autoškoly věc řešit. Nyní se s tím nedá nic dělat. Pro případ náhrady škody byste musela prokázat porušení právního předpisu ze strany autoškoly, vyčíslit škodu a prokázat příčinnou souvislost mezi škodou a protiprávním jednáním.
V dané situaci Vám nezbyde nežli absolvovat novou výuku a výcvik od začátku. Lze jen doporučit abyste si nevybírala autoškolu podle ceny ani podle nedůvěryhodných referencí na webu, nýbrž nejlépe na základě osobních doporučení a i doporučení AO: https://www.autoskolsky-ombudsman.cz/jak-vybrat-autoskolu.html