Dobrý den,
má dcera nebyla spokojená s výcvikem u Autoškoly Helena Marie - majitelka pí Harvotová, především z chováním majitelky (neustálé rušení jízd předem i těsně před jízdou, nedostavení se na výcvik apod.), proto využila možnosti přestoupit do jiné autoškoly. Majitelka jí vystavila dne 17.9.2021 převodku s potřebnými údaji a vyúčtovanou částkou, kterou nám má vrátit. Do dnešního dne nám nebyly peníze vráceny ani po urgenci. V jiných příspěvcích zde radíte vyříkat si problém z očí do očí na provozovně a vše dokládat prokazatelnou formou. Na e-mail však majitelka nereaguje, provozovna byla dne 8.11.2021 uzavřena.
Prosím o radu, jak dále postupovat a poskytnutí kontaktu na konkrétní úřad nebo organizaci , kam se máme obrátit, abychom získali peníze zpět.
Autoškola Helena Marie má sídlo v Brně, ale tvrdila, že zkoušky dělá pod městem Kuřim.
Děkuji za odpověď.
Reakce
Vážená tazatelko,
z informací, které zmíněná autoškola prezentuje na svých webových stránkách lze dovodit, kdy má daná autoškola závěrečné zkoušky a kde se konají. Pokud je provozovna uzavřena, lze jednatelku dané autoškoly zastihnout na daných zkouškách, nebo, jak se uvádí na zmíněném webu, na nástupním místě pro jízdy. Adresa je tam taktéž uvedena. Další možností je z veřejně dostupných rejstříků zjistit, kde má zmíněná autoškola další provozovny a kontaktovat provozovatele autoškoly zde. V případě, že dceři nebude vyúčtovaná částa vrácena, doporučuji se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci. Pro případné vymáhání dlužné částky se budete muset obrátit se žalobou v občanskoprávním sporu na soud.