Dobrý prosím o radu dnes 27.12019 jsem delalal opravne zkoušky z jizd zkusebni komisař ktery tento den ve voticich provaděl zkoušku jelikož to u něj bylo po druhe nez jsem sedla za volant mel poznamku že jakto jsem nejezdila aspon sest hodin což bylo bylo trosku neadekvatní .nebot ucitel autoskoly to tak nevidi dle jeho nazoru auto ridit umim kdyz jsme vyrazili dalsi vec pry nesmim slapat na spojku kdyz jsem na kruhovem objezdu nevim zda je to duvod k neprojiti u zkousky pak mu vadilo ze jedu na stupen 3 kdyz jsem vyjela z mesta ven dalsi duvod udajne jsem jela kde je ve meste znacena 40 rychlost pry 45 cehoz si nejsem vedoma sledovala jsem tachometr jedina chyba skoncila rychlost oznaceni 40 tak jsem po te konec obce jela 58 rychlost po teco jsme vyjeli z obce smerem ke státovce jsem misto na dvojku zaradila jednicku nebot tam je znacka dej prednost v jizd ezase chyba prej jsem radit 2 prosim o radu co podniknout mám jeste opravnou jidu v unoru ale s timto panem uz nechci zaverecnou zkousku nebot pokazde si najde duvod dekuji K
Reakce
Krásný den,
pokud je pravda jak závěrečnou zkoušku popisujete, tak já bych Vás hodnotil také jako neprospěl-neprospěla. K výrokům pana komisaře, jeho nesmí zajímat, kolik hodin jste od neúspěšné zkoušky měl(a). Ač je dle zákona nepochopitelné, tak toto by měl dostat do referátu učitel, který po 28 hodinách ví, co potřebujete a co ne. Toto by mělo být právo učitele o tom rozhodnout. Nedělejme si iluze, ani komisař po nejméně 30-ti minutách neví jak se chováte a co umíte. Zákon zatím stanoví, že je na uchazeči, kolik hodin vyjma povinných si dohodne.
K Vaší jízdě:
Vše co musíte splnit při závěrečných zkouškách najleznete v z.č. 247/2000 Sb. a vyhl. 167/2002 Sb. , možná budete překvapen(a), co vše musíte splnit.
To, že jedete po komunikaci mimo město na III. rychlostní stupeň (nebyla-li tam nějaká překážka), neprokazujete, že umíte řídit vozidlo ve vyšších rychlostních stupních, dále zvyšujete spotřebu vozidla, spotřebu kyslíku, opotřebení vozidla, zdržujete ostatní účastníky silničního provozu ( kde je ekonomika, plynulost?). Pokud jste jel (a) rychlostí, kde je omezena rychlost do 40-ti km/h a jel (a) jste 45 km/h, je to určitě porušení pravidel. Bylo-li by to změřeno radarem, tak dokonce přestupek. To nemluvím o rychlosti 58 km/h na nejvyšší povolené rychlosti 40 km/h. K dalšímu úkonu, pokud jste zařadil (a) z rychlostního stupně č. III. místo rychlostního stupně II. , rychlostní stupeň I. a pustil (a) spojku, tak asi vozidlo dostalo své, co?
Pochybuji o výroku pana učitele , že „umíte řídit vozidlo“. Komisař nemohl konat jinak, pokud měl nějaké výhrady ke zvýšení počtu jízd, tak toto nespadá do jeho kompetence.
Dobrý den,
nemohu nereagovat na email, který je plný nepravd. Paní K. skládá zkoušku již u třetího komisaře a bez úspěchu, to asi hovoří za své. Nevím, který učitel řekl paní K., že umí jezdit, ale při poslední kondiční jízdě před opakovanými závěrečnými zkouškami jsem musel dvakrát zasáhnout do řízení. Jednou by jsme na mezinárodní silnici vjeli přes V 1b
dvojitá podélná čára souvislá přímo proti jedoucímu vozidlu. Po druhé jsme v zatáčce jeli rovně. Při samotné zkoušce jsme v úseku omezené rychlosti 40 km/hod. jeli 45 km/hod., v úseku obce, kde je 50 km/hod. jsme jeli 58 km/hod. Na rovném úseku silnice mimo obec, jsme ze čtyřky přeřadili na jedničku a rychlost prudce snížili ze 60 km/hod. na 20 km/hod., Tímto děkuji řidiči co jel za námi, že nejen, že to ubrzdil,ale dokonce ani nezatroubil, i když kousal volant. Paní K. by si měla uvědomit realitu a nenapadt za její neúspěchy již druhou autoškolu a třetího komisaře. S pozdravem Č.