Dobrý den, obracím se na Vás s záležitostí nevrácení částky 11.800,- Kč, zaplacené ve dvou splátkách dne 21.2.2024 a 20.3.2024.
V příloze máte sepsanou komunikaci. Dne 19.2.2024 se syn online přihlásil do autoškoly Nobe.
dle pokynů zaplatil první splátku 5900,-Kč, 21.2.2024 napsali sms kdy bude první seznamovací hodina - stanovena byla na 15.3.2024 ( JIŽ ZDE AUTOŠKOLA NEUMOŽNILA SE DRŽET JEJICH OBCHODNÍCH PODMÍNEK, JELIKOŽ OD DATA PŘIHLÁŠENÍ MÁ ŽÁK MOŽNOST ODSTOUPIT POUZE DO 14 DNÍ, POKUD S NĚČÍM NESOUHLASÍ)
Na první seznamovací půl hodině byly účastníci informováni lektorem p.Drexlerem , že on z autoškoly odchází a že doposud nemají jiného nástupce.
My jsme zde šli právě z důvodu kladných recenzí na lektora, a od této informace jsem řešila buď odstoupení od smlouvy ( COŽ MI BYLO VYSVĚTLENO ŽE TO ŠLO JEN DO 14 DNÍ)
a dle vašich stránek Autoškolského ombudsmana , jsem tedy žádala za syna o přechod do jiné autoškoly.
KOMUNIKACE VIZ V PŘÍLOHÁCH.
Autoškola Nobe nám stále drží naše finance a nechce nám je vrátit. Tento přístup ze strany Nobe se mi vůbec nelíbí.
Prosím o prověření. Děkuji Gratzová Dagmar, matka syna Vojtěcha Gratzy
Přílohy:
Reakce
Vážená tazatelko,
v případě sjednání smlouvy na dálku lze odstoupit od smlouvy do 14 dnů dle § 1829 Obč. zákoníku.
Obecně lze od smlouvy odstoupit podle § 2001 Obč.z. ujednají-li si to strany, nebo stanoví-li tak zákon.
Je otázkou, zda předčasné ukončení výuky a výcviku podle § 30 odst. 2 zákona č. 247/2000 Sb. lze za toto považovat.
Jejich obchodní podmínky jsou značně nevyvážené v neprospěch spotřebitele. Práva spoteřebitele jsou uvedena v zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Váš problém je složitý a nevyřešíme jej zde. Bude třeba se obrátit na advokáta, který dělá spotřebitelskou problematiku.