Původní příspěvek:
Dobrý den, dneska jsem absolvoval s komisařem jízdu k obdržení skupiny C. První co bylo když jsem si zasedl u pana komisaře do vozidla, tak se ani nepředstavil jménem a hned se začal ptát proč si vůbec dělám řidický průkaz když je mi 70 let.?? důvod jsem mu sdělil že se jedná o vozidlo Hummer 2 limusine a váží 6400 Kg. Mám americký řidický průkaz, kde jsem leta pracoval jako řidič z povoláni a vozil jsem v Kenabankportu ve státu Maine, dlouhé kmeny z těžby dřeva. do dneška mám řidický průkaz u sebe jako památku. Pan Komisař mě nechal na veřejné komunikaci zaparkovat mezi dva kamiony a prošlo vše bez problému. Když jsme se vrátili zpátky do místa výjezdu což bylo v kovošrotu v Hostivaři, mi oznámil že jsem nepoužil připojovací pruh, ani nevím kde je protože jsem majitelem bezpečnostní služby a v místech Kutnohorská, Průmyslová, Černokostelecká a další komunikace znám dokonale protože v těch místech se nacházejí naše bezpečností služba a od roku 1991 minimálně 3 x v týdnu projíždím Hostivaří okolo barev laků kablo Hostivař dneska Prakab, a další vrátnice v okolí. Pan komisař mi nechal podepsat papír aniž by s ptal na tři technické otázky, které měl mi položit, což neudělal .Po podepsání listu mi řekl že jsem neprospěl. byl jsem v šoku. Jezdím již od 15 let ,to byl pionýr Jawa a potom v 18 letech jsem si udělal na motorku traktor a osobní auto, do dnešní ho dne jsem neměl žádnou nehodu zaviněnou mojí osobou. Z mého pohledu vše bylo úmyslně připraveno abych neobstál.
Dobrý den, dneska jsem absolvoval s komisařem jízdu k obdržení skupiny C. První co bylo když jsem si zasedl u pana komisaře do vozidla, tak se ani nepředstavil jménem a hned se začal ptát proč si vůbec dělám řidický průkaz když je mi 70 let.?? důvod jsem mu sdělil že se jedná o vozidlo Hummer 2 limusine a váží 6400 Kg. Mám americký řidický průkaz, kde jsem leta pracoval jako řidič z povoláni a vozil jsem v Kenabankportu ve státu Maine, dlouhé kmeny z těžby dřeva. do dneška mám řidický průkaz u sebe jako památku. Pan Komisař mě nechal na veřejné komunikaci zaparkovat mezi dva kamiony a prošlo vše bez problému. Když jsme se vrátili zpátky do místa výjezdu což bylo v kovošrotu v Hostivaři, mi oznámil že jsem nepoužil připojovací pruh, ani nevím kde je protože jsem majitelem bezpečnostní služby a v místech Kutnohorská, Průmyslová, Černokostelecká a další komunikace znám dokonale protože v těch místech se nacházejí naše bezpečností služba a od roku 1991 minimálně 3 x v týdnu projíždím Hostivaří okolo barev laků kablo Hostivař dneska Prakab, a další vrátnice v okolí. Pan komisař mi nechal podepsat papír aniž by s ptal na tři technické otázky, které měl mi položit, což neudělal .Po podepsání listu mi řekl že jsem neprospěl. byl jsem v šoku. Jezdím již od 15 let ,to byl pionýr Jawa a potom v 18 letech jsem si udělal na motorku traktor a osobní auto, do dnešní ho dne jsem neměl žádnou nehodu zaviněnou mojí osobou. Z mého pohledu vše bylo úmyslně připraveno abych neobstál.