Původní příspěvek:
Dobrý den,
jsem matka jednoho z poškozených studentů Autoškoly Student. Obracím se na Vás s žádostí o opravdovou pomoc poškozeným. Mám dojem, že Váš projekt neslouží jako pomoc studentům autoškol, ale jako spíše překážka v dokončení jejich výuky. Problém s převodkami, který se v současné době řeší a Vaš postoj k tomuto problému mě udivuje. Vzhledem k tomu, že všechny převodky neobsahují datum, kdy byly vystaveny, není možné zjistit, jestli tak bylo učiněno před prodejem společnosti nebo po něm. V převodce je uvedeno v jaké fázi výcviku se ten který student nachází. Stejně tak má každý student na "modré kartičce" zaznamenán stejný údaj. Pokud se převodka a kartička shoduje, není důvod toto nepovažovat za pravdivý údaj. Nechápu, proč v této nadstandartní situaci studentům nepomáháte, ale hledáte všechno, aby si poškození museli všechno zaplatit znovu. Je to nespravedlivé a nesprávné řešení, které nabízíte na Vašich stránkách.
Dobrý den,
jsem matka jednoho z poškozených studentů Autoškoly Student. Obracím se na Vás s žádostí o opravdovou pomoc poškozeným. Mám dojem, že Váš projekt neslouží jako pomoc studentům autoškol, ale jako spíše překážka v dokončení jejich výuky. Problém s převodkami, který se v současné době řeší a Vaš postoj k tomuto problému mě udivuje. Vzhledem k tomu, že všechny převodky neobsahují datum, kdy byly vystaveny, není možné zjistit, jestli tak bylo učiněno před prodejem společnosti nebo po něm. V převodce je uvedeno v jaké fázi výcviku se ten který student nachází. Stejně tak má každý student na "modré kartičce" zaznamenán stejný údaj. Pokud se převodka a kartička shoduje, není důvod toto nepovažovat za pravdivý údaj. Nechápu, proč v této nadstandartní situaci studentům nepomáháte, ale hledáte všechno, aby si poškození museli všechno zaplatit znovu. Je to nespravedlivé a nesprávné řešení, které nabízíte na Vašich stránkách.