Původní příspěvek:
Syn řídil auto v Anglii v běžném provozu po dobu jednoho roku na tzv. provisional driving licence. Za tu dobu se naučil zvládat provoz bez nejmenších problému. Po přestěhování do česka jsme si mysleli autoškola v česku bude víceméně formalita.
Syn podstoupil požadovaný počet jízd. Nebudu se rozepisovat o tom, že autoškole to trvalo půl roku než byly jízdy hotovy (doba trvání měla být 3 měsíce). Kdybych se do toho nevložil, tak by syn by čekal na jízdy ještě dnes. Komunikace s autoškolou je naprosto hrozná, sekretářka nebere telefony, neodpovídá na zprávy. Inspektor mluví sprostě a všichni zadupávají sebevědomí žáka, namísto aby jej učili a podpořili.
Syn splnil teoretický test.
V prvním praktickém testu ho inspektor při jízdě navedl do zákazu vjezdu a proto že jej uposhlechl, tak se dozvěděl, že test nesplnil. Nepříjde nám takové "testování" úplně seriózní, ale budiž.
Při opravném praktickém testu jej druhý inspektor zhruba v polovině jízdy navedl zpět do autoškoly s tím, že si je nejistý. Bodejť by si byl jistý, když to je opravný test. Syn jel v plném provozu bez chyb, jen pomaleji, aby se ujistil, že reaguje na všechny značky správně a taky prověřoval pokyny inspektora, jestli to není chyták. Neprovedení zkoušky inspektor zdůvodnil nejistotou která se projevovala pomalejší jízdou a pohledem na řadící páku. Syn se v průběhu jízdy 2x podíval na řadící páku a jel 40km/h v padesátce.
Máme podezření, že inspektor a autoškola mohou být domluvení a podjatí a proto bychom se chtěli zeptat, jestli je možné udělat 3-tí (po novele zákona poslední) zkoušku jinak, například za účasti zástupce z jiné autoškoly než autoškoly Glatz.
Syn řídil auto v Anglii v běžném provozu po dobu jednoho roku na tzv. provisional driving licence. Za tu dobu se naučil zvládat provoz bez nejmenších problému. Po přestěhování do česka jsme si mysleli autoškola v česku bude víceméně formalita.
Syn podstoupil požadovaný počet jízd. Nebudu se rozepisovat o tom, že autoškole to trvalo půl roku než byly jízdy hotovy (doba trvání měla být 3 měsíce). Kdybych se do toho nevložil, tak by syn by čekal na jízdy ještě dnes. Komunikace s autoškolou je naprosto hrozná, sekretářka nebere telefony, neodpovídá na zprávy. Inspektor mluví sprostě a všichni zadupávají sebevědomí žáka, namísto aby jej učili a podpořili.
Syn splnil teoretický test.
V prvním praktickém testu ho inspektor při jízdě navedl do zákazu vjezdu a proto že jej uposhlechl, tak se dozvěděl, že test nesplnil. Nepříjde nám takové "testování" úplně seriózní, ale budiž.
Při opravném praktickém testu jej druhý inspektor zhruba v polovině jízdy navedl zpět do autoškoly s tím, že si je nejistý. Bodejť by si byl jistý, když to je opravný test. Syn jel v plném provozu bez chyb, jen pomaleji, aby se ujistil, že reaguje na všechny značky správně a taky prověřoval pokyny inspektora, jestli to není chyták. Neprovedení zkoušky inspektor zdůvodnil nejistotou která se projevovala pomalejší jízdou a pohledem na řadící páku. Syn se v průběhu jízdy 2x podíval na řadící páku a jel 40km/h v padesátce.
Máme podezření, že inspektor a autoškola mohou být domluvení a podjatí a proto bychom se chtěli zeptat, jestli je možné udělat 3-tí (po novele zákona poslední) zkoušku jinak, například za účasti zástupce z jiné autoškoly než autoškoly Glatz.