Původní příspěvek:
V prosinci jsem se zaregistrovala do autoškoly, po nějaké době jsem dostala termín na 2 hodiny trenažéru. Poté co jsem je absolvovala, se mi asi po 2 týdnech konečně ozval školitel ohledně domluvení prvního termínu na jízdu. Školitel byl kompetentní, ale byl velmi vytížený, několikrát jsem měla více než týdenní pauzu mezi jízdami, poté mi zrušil termín s tím, že je nemocný. Po 2 týdnech jsem zavolala do autoškoly, zda mi mohou přiřadit někoho jiného, protože tímto tempem není šance kurz dokončit do 3 měsíců. Dostala jsem nového instruktora a jiný vůz, instruktor byl dobrý, termíny měl brzké a konečně to začalo trochu odsýpat. Měla jsem dokonce i 2 jízdy za týden, často dvouhodinovky... Poté mi instruktor sdělil, že se na poradě rozhodli přeřadit mě k jejich novému kolegovi. S tímto pánem jsem jela několikrát, jeho styl výuky "čím víc řvu, tím víc to pochopí" mi nevyhovoval, zase se mi změnilo i auto. Opět plánování jízd tempem max 1 hodina týdně...
Autoškola mi ještě ke všemu naúčtovala 600 Kč za zrušenou jízdu. Z té jsem se omluvila, pravda ne celých 24 hodin předem (cca 13 hodin), nicméně autoškola inzeruje, že v balíčku, který jsem si zakoupila je i 1 neomluvený prostoj zdarma - sickday.
Kontaktovala jsem je tedy s tím, že uplynuly více jak 3 měsíce od mé registrace a tímto tempem by můj kurz měl trvat ještě minimálně 9 týdnů. Odpověděl mi přímo pan jednatel, velmi arogantně s tím, že učitele a auta může autoškola žákovi měnit jak chce a že jestli se mi to nelíbí ať změním autoškolu. Odepsala jsem, že jsem překvapená stylem jejich komunikace a že mi ale neodpověděl na to, co hodlá dělat s tím, že nedodržují to co inzerují. Koupila jsem si 3 měsíční kurz, ale bude mi trvat jako téměř o polovinu levnější kurz. Na to odpověděla sekretářka, že je mrzí, že jsem nespokojená, ale že nejsou schopni dostát termínům a tak odstupují od smlouvy a ať si přijdu pro vyúčtování (?) a dokumenty.
Moje otázka tedy je, můžu toto nějak reklamovat? Nelíbí se mi představa, že jim zůstane většina z ceny, když s jejich plněním jsem naprosto nespokojená. Kurz jsem nutně potřebovala dokončit právě do těch 3 měsíců, měla jsem na to vyhrazený čas, chodila jsem na jízdy klidně i v 7:30 ráno. Nelíbí se mi představa, že bych bez vlastního zavinění měla za získání řidičského průkazu platit peníze navíc. Můžete mi, prosím, poradit, jak mám postupovat?
V prosinci jsem se zaregistrovala do autoškoly, po nějaké době jsem dostala termín na 2 hodiny trenažéru. Poté co jsem je absolvovala, se mi asi po 2 týdnech konečně ozval školitel ohledně domluvení prvního termínu na jízdu. Školitel byl kompetentní, ale byl velmi vytížený, několikrát jsem měla více než týdenní pauzu mezi jízdami, poté mi zrušil termín s tím, že je nemocný. Po 2 týdnech jsem zavolala do autoškoly, zda mi mohou přiřadit někoho jiného, protože tímto tempem není šance kurz dokončit do 3 měsíců. Dostala jsem nového instruktora a jiný vůz, instruktor byl dobrý, termíny měl brzké a konečně to začalo trochu odsýpat. Měla jsem dokonce i 2 jízdy za týden, často dvouhodinovky... Poté mi instruktor sdělil, že se na poradě rozhodli přeřadit mě k jejich novému kolegovi. S tímto pánem jsem jela několikrát, jeho styl výuky "čím víc řvu, tím víc to pochopí" mi nevyhovoval, zase se mi změnilo i auto. Opět plánování jízd tempem max 1 hodina týdně...
Autoškola mi ještě ke všemu naúčtovala 600 Kč za zrušenou jízdu. Z té jsem se omluvila, pravda ne celých 24 hodin předem (cca 13 hodin), nicméně autoškola inzeruje, že v balíčku, který jsem si zakoupila je i 1 neomluvený prostoj zdarma - sickday.
Kontaktovala jsem je tedy s tím, že uplynuly více jak 3 měsíce od mé registrace a tímto tempem by můj kurz měl trvat ještě minimálně 9 týdnů. Odpověděl mi přímo pan jednatel, velmi arogantně s tím, že učitele a auta může autoškola žákovi měnit jak chce a že jestli se mi to nelíbí ať změním autoškolu. Odepsala jsem, že jsem překvapená stylem jejich komunikace a že mi ale neodpověděl na to, co hodlá dělat s tím, že nedodržují to co inzerují. Koupila jsem si 3 měsíční kurz, ale bude mi trvat jako téměř o polovinu levnější kurz. Na to odpověděla sekretářka, že je mrzí, že jsem nespokojená, ale že nejsou schopni dostát termínům a tak odstupují od smlouvy a ať si přijdu pro vyúčtování (?) a dokumenty.
Moje otázka tedy je, můžu toto nějak reklamovat? Nelíbí se mi představa, že jim zůstane většina z ceny, když s jejich plněním jsem naprosto nespokojená. Kurz jsem nutně potřebovala dokončit právě do těch 3 měsíců, měla jsem na to vyhrazený čas, chodila jsem na jízdy klidně i v 7:30 ráno. Nelíbí se mi představa, že bych bez vlastního zavinění měla za získání řidičského průkazu platit peníze navíc. Můžete mi, prosím, poradit, jak mám postupovat?