Reakce na příspěvek

Původní příspěvek:
Dobrý den,
jsem velice nespokojen se zvláštním přístupem majitele autoškoly ABM pana Kačinetze.

Když volám panu Kačinetzovi během jeho úředních hodin, tak pan Kačinetz telefony nejprve nezvedá a poté je vytípává, a když už náhodou telefon vezme tak je velice podrážděn a není schopný odpovědět na jakoukoliv otázku. Když ho po telefonu požádám o termín závěrečných zkoušek, vždy mi odpoví, že jsem na řadě, poté mi zavolá až po dvou měsících s termínem na druhý den a musím se rozhodnout během minuty, pokud zaváhám telefon vytípne a další dva měsíce se mi neozve a nebere telefony.
Docházel jsem na jízdy k panu Bílkovi, ale před koncem mého výcviku v této autoškole jsem zjistil, že mi pan Bílek každých odjetých 50 minut zapisuje místo jedné hodiny (k němu do knihy jízd) vždy bez mého vědomí dvě hodiny.
Po upozornění pana Kačinetze na tento problém se mi nedostalo vysvětlení, a od této chvíle mi pan Kačinetz začal házet klacky pod nohy. Následovalo také časté doporučení k dokupování hodin jízd a časté upozorňování na možný neúspěch u závěrečných jízd pokud si je nedokoupím.
Bohužel mám takový pocit, že pan Kačinetz si ode mně vybral peníze a poté se mi snaží dělat jen naschvály.

Byl bych velice rád, aby se o tomto problému dozvědělo co nejvíce budoucích zákazníků a vyvarovali se této autoškole.

Předem děkuji za zpětnou vazbu.

S přáním hezkého dne.
Tomáš Kanda


Reakce na příspěvek
Případné přílohy přetáhněte sem nebo klikněte zde pro výběr souboru.
Kontaktní údaje

Vyplňte prosím alespoň Vaše jméno a platnou e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat vyjádření. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nebudou publikovány.