Původní příspěvek:
Dobry den, moje dcera se jiz 5x pokusila slozit zkousky z prakticke jizdy, bohuzel neuspesne. Ucitel ji sice vzdy chvalil, ze je sikovna, ale nebylo to nic platne. Duvody byly ruzne, ale dost zvlastni. napr. prilis nizka rychlost v obci (35 km), podruhe zase prilis vysoka rychlost (45 km) na stejnem miste, pak zase prilisne najeti do krizovatky, pak zase to, ze se malo divala do zrcatek, nebo ze "malem" odrela pri parkovani stojici auto, jak se komisar vyjadril. Samozrejme, ze je pristupem komisaru uz tak vystresovana, ze chyb bude asi pribyvat. Jestli je tedy cilem zkousky, aby ji udelali jen ti nejodolnejsi a nejbohatsi (predstavy, tak to splnuje beze zbytku. Dcera nema ani k dispozici protokoly z jizd, sice ji je komisar dava podepsat, ale nedostane je a v te chvili neni schopna se soustredit na cteni textu. Proti rozsudku zrejme neni odvolani, ani nema zadny dukaz protoze vlastne nevi, co presne ji dle protokolu vytykaji. Nepripada mi to normalni, citime se vuci uradum zcela bezmocni. Po poslednim neuspechu ma dcera deprese, bojim se o ni. Nikdy na ne netrpela, ale psychicky napor je pro ni neunosny. Premysleli ti lide o zodpovednosti za uchazece? Opravdu je cilem zkousek, aby je udelalo jen par vyvolenych? A predevsim, proc jsou testy tak subjektivni, beze svedku, bez dokladu-protokolu a moznosti odvolani? Prosim o odpoved, dcera je opravdu zoufala, a uz skutecne nevim, jak ji pomoci. Opakovani testu a dalsi jizdy zjevne nejsou reseni, navic si je uz nemuzeme dovolit. Dekuji
Dobry den, moje dcera se jiz 5x pokusila slozit zkousky z prakticke jizdy, bohuzel neuspesne. Ucitel ji sice vzdy chvalil, ze je sikovna, ale nebylo to nic platne. Duvody byly ruzne, ale dost zvlastni. napr. prilis nizka rychlost v obci (35 km), podruhe zase prilis vysoka rychlost (45 km) na stejnem miste, pak zase prilisne najeti do krizovatky, pak zase to, ze se malo divala do zrcatek, nebo ze "malem" odrela pri parkovani stojici auto, jak se komisar vyjadril. Samozrejme, ze je pristupem komisaru uz tak vystresovana, ze chyb bude asi pribyvat. Jestli je tedy cilem zkousky, aby ji udelali jen ti nejodolnejsi a nejbohatsi (predstavy, tak to splnuje beze zbytku. Dcera nema ani k dispozici protokoly z jizd, sice ji je komisar dava podepsat, ale nedostane je a v te chvili neni schopna se soustredit na cteni textu. Proti rozsudku zrejme neni odvolani, ani nema zadny dukaz protoze vlastne nevi, co presne ji dle protokolu vytykaji. Nepripada mi to normalni, citime se vuci uradum zcela bezmocni. Po poslednim neuspechu ma dcera deprese, bojim se o ni. Nikdy na ne netrpela, ale psychicky napor je pro ni neunosny. Premysleli ti lide o zodpovednosti za uchazece? Opravdu je cilem zkousek, aby je udelalo jen par vyvolenych? A predevsim, proc jsou testy tak subjektivni, beze svedku, bez dokladu-protokolu a moznosti odvolani? Prosim o odpoved, dcera je opravdu zoufala, a uz skutecne nevim, jak ji pomoci. Opakovani testu a dalsi jizdy zjevne nejsou reseni, navic si je uz nemuzeme dovolit. Dekuji