Původní příspěvek:
Dobrý den, jsem ve sporu s autoškolou Nobe. Dcera tam letos nastoupila na kurz k získání ŘP.
Bohužel po odježdění 12-ti jízd po 50minutách ji bylo řečeno, že půjde k zkoušce a zbývají ji pouze 2 jízdy před zkouškou! Bylo jí doporučeno si přikoupit 3 lekce za dalších 2500Kč.
Po kontaktování jejího učitele nám bylo řečeno, že to jsou 2lekce co jezdila, tudíž má odježděno 24 jízd.
Na mé naléhání, že je to nesmysl 1 lekce nebo jízda má trvat 45 minut, nám řekl, že je to v zákoně a nemůže překročit 24km délky jízdy a to že dcera ujela. Poslala jsem mu tedy znění zákona a v ten moment přestal komunikovat a předal komunikaci na manžera Nobe.
Manažer začal komunikovat s dcerou a vymlouvat se. Zjistili jsme, že její podpis po skončení jízdy, kterým stvrdila, že tam byla byl falešně přiřazen k falešnému času. Po mé komunikaci se změnilo- bylo dopsáno hodnocení dcery, které tam nebylo. To co tam bylo a nebylo to pravdivé, to bylo smazáno! Prý proč se neozvala dřív, že podle jejich systému je všechno OK.
Proč by se ozývala, když jsme měli za to, že má ještě půlku kurzu před sebou. Dcera potřebuje jezdit, není si jistá. Vyjezdila pouze 12 lekcí po 50 minutách.
Nedá se jim vůbec věřit, chtěla bych vrátit část peněz a přejit k jiné autoškole!
Dceři nebylo v době podpisu 18 let, tak jsem byla zástupce já. Pan manažer říkal dceři, že to bude řešit s ní, protože by porušoval GDPR.
Prosím o radu s touto nepříjemnou věcí.
Děkuji
Dobrý den, jsem ve sporu s autoškolou Nobe. Dcera tam letos nastoupila na kurz k získání ŘP.
Bohužel po odježdění 12-ti jízd po 50minutách ji bylo řečeno, že půjde k zkoušce a zbývají ji pouze 2 jízdy před zkouškou! Bylo jí doporučeno si přikoupit 3 lekce za dalších 2500Kč.
Po kontaktování jejího učitele nám bylo řečeno, že to jsou 2lekce co jezdila, tudíž má odježděno 24 jízd.
Na mé naléhání, že je to nesmysl 1 lekce nebo jízda má trvat 45 minut, nám řekl, že je to v zákoně a nemůže překročit 24km délky jízdy a to že dcera ujela. Poslala jsem mu tedy znění zákona a v ten moment přestal komunikovat a předal komunikaci na manžera Nobe.
Manažer začal komunikovat s dcerou a vymlouvat se. Zjistili jsme, že její podpis po skončení jízdy, kterým stvrdila, že tam byla byl falešně přiřazen k falešnému času. Po mé komunikaci se změnilo- bylo dopsáno hodnocení dcery, které tam nebylo. To co tam bylo a nebylo to pravdivé, to bylo smazáno! Prý proč se neozvala dřív, že podle jejich systému je všechno OK.
Proč by se ozývala, když jsme měli za to, že má ještě půlku kurzu před sebou. Dcera potřebuje jezdit, není si jistá. Vyjezdila pouze 12 lekcí po 50 minutách.
Nedá se jim vůbec věřit, chtěla bych vrátit část peněz a přejit k jiné autoškole!
Dceři nebylo v době podpisu 18 let, tak jsem byla zástupce já. Pan manažer říkal dceři, že to bude řešit s ní, protože by porušoval GDPR.
Prosím o radu s touto nepříjemnou věcí.
Děkuji