Dobrý den,
začátkem května tohoto roku jsem manželce zaplatil výcvik v autoškole sk. B. Při telefonické domluvě mi bylo řečeno, že kvůli covidu výcvik započne během srpna. Toto jsme s manželkou akceptovali s tím, že bude mít dostat času na individuální teoretickou přípravu, která bude ověřena před první jízdou. V červenci jsme se připomenuli a na 8.8 byla naplánovaná první jízda, bohužel k té nedošlo z údajných rodinných důvodů, tato skutečnost byla oznámena 30 minut před začátkem výcviku. Naplánovány byly termíny 20.8 a 27.8. K prvnímu termínu nedošlo z údajných technických problémů, kdy oznámení přišlo 10 minut před začátkem výcviku s tím, že dostaneme navazující informace. Další informace jsme nedostali a k druhému termínu prostě jen nedošlo, bez jakékoliv komunikace.
Právě komunikace je velký problém, aby vůbec došlo k naplánování zmíněných termínů musela být jednatelka/instruktorka autoškoly v jedné osobě opakovaně vyvolávaná. Již týden (dnes je 2.9) se snažíme telefonicky získat bližší informace a domluvit další postup. Bez úspěchu.
Jaké máme v této situace možnosti? Jsou postupy, jak vyměnit autoškolu nebo dostat zpět peníze, když autoškola nereaguje?
Reakce
Vážený tazateli,
Vámi popisované chování učitelky (provozovatelky) autoškoly, by mělo být pro Vás dostatečnou výzvou k tomu, abyste uvažoval o přestupu k jiné flexibilnější autoškole. Doporučuji oznámit stávající autoškole úmysl přejít jinam a požádat o vystavení tzv. převodky, včetně vyúčtování již odebraných služeb. Autoškola je povinna Vám tyto doklady, včetně Vaší žádosti a potvrzení o zdravotní způsobilosti vydat. Doporučuji veškerou komunikaci provádět písemně. Mezi tím vyhledejte autoškolu, ke které po konzultaci přejdete.