Původní příspěvek:
Dobrý den,
začátkem května tohoto roku jsem manželce zaplatil výcvik v autoškole sk. B. Při telefonické domluvě mi bylo řečeno, že kvůli covidu výcvik započne během srpna. Toto jsme s manželkou akceptovali s tím, že bude mít dostat času na individuální teoretickou přípravu, která bude ověřena před první jízdou. V červenci jsme se připomenuli a na 8.8 byla naplánovaná první jízda, bohužel k té nedošlo z údajných rodinných důvodů, tato skutečnost byla oznámena 30 minut před začátkem výcviku. Naplánovány byly termíny 20.8 a 27.8. K prvnímu termínu nedošlo z údajných technických problémů, kdy oznámení přišlo 10 minut před začátkem výcviku s tím, že dostaneme navazující informace. Další informace jsme nedostali a k druhému termínu prostě jen nedošlo, bez jakékoliv komunikace.
Právě komunikace je velký problém, aby vůbec došlo k naplánování zmíněných termínů musela být jednatelka/instruktorka autoškoly v jedné osobě opakovaně vyvolávaná. Již týden (dnes je 2.9) se snažíme telefonicky získat bližší informace a domluvit další postup. Bez úspěchu.
Jaké máme v této situace možnosti? Jsou postupy, jak vyměnit autoškolu nebo dostat zpět peníze, když autoškola nereaguje?
Dobrý den,
začátkem května tohoto roku jsem manželce zaplatil výcvik v autoškole sk. B. Při telefonické domluvě mi bylo řečeno, že kvůli covidu výcvik započne během srpna. Toto jsme s manželkou akceptovali s tím, že bude mít dostat času na individuální teoretickou přípravu, která bude ověřena před první jízdou. V červenci jsme se připomenuli a na 8.8 byla naplánovaná první jízda, bohužel k té nedošlo z údajných rodinných důvodů, tato skutečnost byla oznámena 30 minut před začátkem výcviku. Naplánovány byly termíny 20.8 a 27.8. K prvnímu termínu nedošlo z údajných technických problémů, kdy oznámení přišlo 10 minut před začátkem výcviku s tím, že dostaneme navazující informace. Další informace jsme nedostali a k druhému termínu prostě jen nedošlo, bez jakékoliv komunikace.
Právě komunikace je velký problém, aby vůbec došlo k naplánování zmíněných termínů musela být jednatelka/instruktorka autoškoly v jedné osobě opakovaně vyvolávaná. Již týden (dnes je 2.9) se snažíme telefonicky získat bližší informace a domluvit další postup. Bez úspěchu.
Jaké máme v této situace možnosti? Jsou postupy, jak vyměnit autoškolu nebo dostat zpět peníze, když autoškola nereaguje?